Strony

Komplet i bransoletka.

Witajcie Kochani:-)
Wczoraj miałam kiepski dzień , zaczęła robić bransoletkę i byłam przy końcu jej robienia a tu pomyliłam się w nawlekaniu koralików-myślałam, że wyjdę z siebie, wyklełam ją i odłożyłam na dziś rano, poza tym uszkodziłam sobie szydełkiem płytkę pod paznokciem , bo mi się nie forsownie wbiło, ale dziś udało się owoą "wyklętą" zakonczyć i taki jest jej efekt:

wzór z jakiego korzystałam narysowała mi koleżanka  ze wspólnej grupy koralikowej, zamieszczę jakby ktoś chciał się skusić:
A wczoraj z racji tego, że był to kiepski dzionek powstał tylko taki komplet z perełek oplecionych koralikami sd ze schematu z bloga Koraliki i takie tam:

Miłego dnia Wam życzę :-) buziaki




4 komentarze :

  1. Śliczny, okrągły komplecik ;). Bransoletka też niczego sobie i w ciekawym kształcie i wzorze ;).

    www.swiatsutaszu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie bransoletki, jak morskie fale...ale faktycznie trudno je przerobić. A komplecik pierwsza klasa, super !!!

    OdpowiedzUsuń

Takie Siakie By Kate HandmadeArt with love © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka