Strony

Blogspot....jedyne bezpieczne miejsce Twojej pasji...tak/nie?

Witajcie Kochani.
Jakoś nie potrafię przez brak porządnego komputera bywać tu często...jednak chyba się to zmieni na lepsze.
Niestety coraz częściej na facebooku blokowane są strony, które tworzą rękodzielnicy. Nie wiem, czy spowodowane jest to zawiścią,czy innymi kwestiami,których facebook.nie toleruje,ale i ja zaczęłam obawiać się o swoją stronkę, która tam mam.
Nie chciała bym się któregoś pięknego dnia obudzić z zablokowaną stroną, z utraconymi zdjęciami, kontaktami....dlatego postanowiłam tu umieszczać także zdjęcia i refleksje jakie umieszczam na fb.
Wydaje mi się,że tu nikt nie jest w stanie zablokować mi mojego własnego bloga...chyba że się mylę to mnie wyprowadzcie z błedu.
Ja z całego serca zapraszam Was tu do mnie, do dołączenia do grona znajomych,obserwatorów.
Razem będzie na pewno lepiej.
A ja tymczasem znikam i do usłyszonka niebawem.
Pozdrawiam cieplutk Kasia 😚

1 komentarz :

  1. Mojego bloga nikt nie zablokował od 4 lat, ale podobno d czasu do czasu dobrze zrobić kopię zapasową :)

    OdpowiedzUsuń

Takie Siakie By Kate HandmadeArt with love © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka