Strony

Znowu z opóźnieniem:-(

Dzień dobry Kochani Moi:-)
Tak tak wiem wiem jestem leń, potworzyłam ciut a tu znowu wszystko z opóźnieniem:-( ale chyba doby mi brakuje na bloga :-( dobra nie usprawiedliwiam się tylko pokazuję co wykombinowałam:-)

Tak tak jest filc-zakochałam się w nim i na pierwszy rzut stworzyłam bransoletkę zapisana na takiż sam sznureczek dla dziewczynki-oczywiście mój Dawidek posłużył za modelkę:-)  W rzeczywistości ślicznie się prezentuję:-)

 Następnie powstało etui na mój telefonik tak żeby w doku cieplusio mu było a, że koleżance się spodobało to zrobiłam i dla niej :-) No i wczoraj tak sobie pomyślałam, co by moja opaseczka nie była taka ponura i zrobiłam do niej kokardę, a że lubię czarny toi ozdobiłam ją srebrnymi kuleczkami:-)




 No i dziś swieżynka z rana powstała, żeby ten dzień ozłocić troszkę sznurkowa bransoletka:-)


Mam nadzieję, że się Wam podoba , milusiego dzionka życzę, buziaki.

1 komentarz :

Takie Siakie By Kate HandmadeArt with love © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka