Strony

Znowu z opźnieniem :-(

Kochani leń jestem pod względem bloga i tyle, nic więcej nie mam sobie na obronę ,ale przez te kilka dni stworzyło się kilka nowości, ciut innej biżuterii, do której namówił mnie mój osobisty Anioł, a mianowicie powiedział, abym zaczęła tworzyć biżuterię dla małych dam....a co z tego wynikło powstało dziś też kilka biżu dla noworodków a także zawieszka ozdobna na wózek. Tu u nas jeszcze w Polsce nie jest to modne, ale mam nadzieję, że owa moda zagości:-) no a teraz koniec pisania wstawiam zdjęcia i sami oceńcie czy to ma w ogóle przyszłość.
 Coś dla większej dziewczynki:


 Kilka propozycji dla Baby Born:-)




 Zawieszka na wózek ciesząca oko zarówno mamy jak i córci , sprawiająca, że stanie się on jedyny w swoim rodzaju:-)

 


Jest też kilka propozycji dla dorosłych :-)










Dobrej nocki Wam życzę:-*

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Takie Siakie By Kate HandmadeArt with love © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka